Virksomheden 360 Business Tool giver dig en komplet løsning, der indeholder alle de funktioner, du som virksomhedsejer har brug for.
De har CRM, time/sag, tidsregistrering, tilbudsgivning, budgettering, fakturering, marketing, nyhedsbreve og meget mere.
Modulopbygget så du kan starte simpelt og slå flere moduler til, efterhånden som din forretning vokser.
Opret API-nøgle i Billy
For at få integrationen til at virke, skal du først oprette en API-nøgle i Billy og indtaster den derefter hos 360 Business Tool.
I Billy kan du nemt oprette en API-nøgle ved at følge vores guide. Vi har også lavet en video hvor vi forklarer hvordan du opretter en API-nøgle:
Opsætning af integrationen til 360 Business Tool
- Klik ind på program
- Vælg Indstillinger
- Vælg Integrationer
- Sæt flueben ved Integration til regnskabssystem
- Vælg Billy
- Indtast API-nøglen fra Billy
Din integration er nu klar og du har mulighed for at overføre fakturaer, produkter og kontakter fra 360 Business Tool.