Navigér nemt mellem dine kunder og få overblik med din administratorprofil.
Opsæt tilbagevendende opgaver på dine kunder, der kører helt automatisk - så du får mere tid til andre værdiskabende opgaver.
Din administratorprofil samler alle dine Billy-kunder i et nemt kundeoverblik, hvor du hurtigt kan navigere mellem dine kunder for et bedre arbejdsflow.
Her kan du også tildele roller, hvis du fx har en kollega, der skal havde adgang til en andel af dine kunder. Du kan oprette ekstra virksomheder på både eksterne og interne licenser, hvis fx en kunde skal have oprettet et ekstra regnskab til deres holdingselskab.
Du får også et nemt overblik over hvilken type abonnementer, dine kunder har - hvad de skal betale, og hvornår næste betaling finder sted.
Opret opgaveskemaer på dine kunder med tilbagevendende opgaver, så du er sikker på, at din kunde får løst deres del og sparer dig tid på opfølgning.
Opgaverne vil automatisk blive oprettet af Billy, og dine kunder får besked via e-mail og kan krydse opgaven af på deres forside, når de har fuldført den. Herefter får du besked via e-mail, hvorefter du kan godkende opgaven, og så bliver den fjernet fra listen igen.
Hvis du vil høre mere om dine muligheder som partner i Billy, sidder vi altid klar til at hjælpe. Du kan skrive til os på partner@billy.dk eller booke en uforpligtende snak nedenfor.